close

Endless night

原曲 :《夢消失~ Lost Dream

社團 : NJK Record    歌手 : 3L

作詞 : NJK Record    編曲 : DJ Command

 

Love is a pain

愛是一種痛苦

How many crying

使我哭了幾回

lonely night send to me clear tears again

孤獨的夜晚告訴我又流淚了

I won’t game

我不想玩

Stop your fake

請你別再演戲了

I’ll never give you my kiss  Never

我也絕不再給你我的吻

 

There’s no reason

沒有理由

Nothing to tell

也沒什麼好說

I wanna nobody who hold on me

我希望誰都別來妨礙我

I was tired of your lie

我厭倦了你的謊言

Don’t touch me

別碰我

Don’t crack my heart  Any more

也別再增加我心裡的負擔

 

Deep down inside I know I need a love

在心中深處我知道我需要愛

Maybe you are the only one

也許你就是唯一

But I can’t count on my third eye

但是我不能依賴我的直覺

cause I have never heard eternal words

所以我從未聽過情話

To be free from despair

孤獨直到

I must be so dry

想必我是很枯燥的人

It’s too hard to alive

活著真難

 

Voice from my endless night

我無數個夜晚的話語

is callin’ me so sadly, wow…

訴說著我有多傷心

Moon-shine ask me to forget all

藉由喝酒使我忘掉一切

It’s a stab of pain

我心中的痛啊

Cut it out! wow….

別鬧了!

 

Voice from your endless night

你無數個夜晚的話語

Why do I make me so madly?

為何使我如此瘋狂?

Lay off me Don’t leave me

離開我  或別離開我

What can I do?

我該怎麼做?

 

Love is a chain

愛是一條鎖鏈

Keeping me back

拉回了我

Lonely night send to me many loss time

孤獨的夜晚告訴我浪費了多少時間

I won’t break

我不想戳破你

Stop you shake

請你別再裝了

I’ll never go back to you, forever

我永遠不會回到你身邊

 

I have my count

我有我的分寸

Make big mistake

卻犯了嚴重錯誤

Loving you leaving you wanna foolish

愛上你離開你都讓我覺得愚蠢

I know your heart

我懂你的心

No regret

也不後悔

Every day every time you had to me

隨時隨刻你都擁有著我

 

Deep down inside I know I need a love

在心中深處我知道我需要愛

Maybe you are the only one

也許你就是唯一

But I can’t count on my third eye

但是我不能依賴我的直覺

 cause I have never heard eternal words

所以我從未聽過情話

To be free from despair

孤獨直到絕望

I must be so dry

想必我是很枯燥的人

It’s too hard to alive

活著真難

 

Voice from my endless night

來自我無數個夜晚的話語

is callin’ me so sadly, wow…

它說出了我有多難過

Moon-shine ask me to forget all

藉由喝酒使我忘掉一切

It’s a stab of pain

我心中的痛啊

Cut it out! wow….

別鬧了!

 

Voice from your endless night

來自你無數個夜晚的話語

Why do I make me so madly?

為何使我如此瘋狂?

Lay off me Don’t leave me

離開我  或別離開我

What can I do?

我該怎麼做?

 

Voice from my endless night

來自我無數個夜晚的話語

is callin’ me so sadly, wow…

訴說著我有多傷心

Moon-shine ask me to forget all

藉由喝酒使我忘掉一切

It’s a stab of pain

我心中的痛啊

Cut it out! wow….

別鬧了!

 

Voice from your endless night

來自你無數個夜晚的話語

Why do I make me so madly?

為何使我如此瘋狂?

Lay off me Don’t leave me

離開我  或別離開我

What can I do?

我該怎麼做?

 

 

聽歌連結↓

https://www.youtube.com/watch?v=ZET8oDIVooM

arrow
arrow
    全站熱搜

    棉花魚的翻譯世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()